Engine protection&restoration RVS G2
Unit: psc
Qty: Partner in stock. Delivery 4-6 days
Qty: Partner in stock. Delivery 4-6 days
Delivery for 2-4 days in case of positive stock
Price:
23,00 €
TÄHELEPANU! Ärge kasutage mootoritel, millel on mehhaanilised vigastused või mille kulumismäär on rohkem kui 50%.
• Kui mootoriõlile on lisatud aktiivteflonit, molübdeeni või muid lisandeid, tuleb enne RVS-iga töötlemist mootoriõli vahetada.
• Enne töötlemist veenduge, et mootoril poleks õlilekkeid ja õlitase vastaks normidele.
• Juhul kui mootoriõli maht on suurem kui toote pakendil märgitud, võib kombineerida erineva mahu jaoks mõeldud tooteid. Näiteks kui teie mootori õlimaht on 10 l, siis võite selle mootori töötlemiseks kasutada tooteid, mis on mõeldud lisamiseks 6-le ja 4-le liitrile õlile. Selleks segage mõlemas pakendis oleva tuubi sisu ühes pudeli õlis.
Kui esimene töötlus toimub vana õliga, siis veenduge, see poleks liialt määrdunud. Kui õlitase ja seisukord on normaalsed, tuleks töötlusega alustada 300-400 km enne korralise mootoriõli vahetust, kuid samas tuleks töötluse ajal vältida mootori liigset koormamist.
• Kui mootoriõlile on lisatud aktiivteflonit, molübdeeni või muid lisandeid, tuleb enne RVS-iga töötlemist mootoriõli vahetada.
• Enne töötlemist veenduge, et mootoril poleks õlilekkeid ja õlitase vastaks normidele.
• Juhul kui mootoriõli maht on suurem kui toote pakendil märgitud, võib kombineerida erineva mahu jaoks mõeldud tooteid. Näiteks kui teie mootori õlimaht on 10 l, siis võite selle mootori töötlemiseks kasutada tooteid, mis on mõeldud lisamiseks 6-le ja 4-le liitrile õlile. Selleks segage mõlemas pakendis oleva tuubi sisu ühes pudeli õlis.
Kui esimene töötlus toimub vana õliga, siis veenduge, see poleks liialt määrdunud. Kui õlitase ja seisukord on normaalsed, tuleks töötlusega alustada 300-400 km enne korralise mootoriõli vahetust, kuid samas tuleks töötluse ajal vältida mootori liigset koormamist.
RVS tehnoloogial põhinev mootorikaitsevahend moodustab uue tribokeraamilise pinna kohtades, kus on hõõrdumine. Tekkiva uue pinna paksus sõltub kulumise astmest, kuna pinnad taastatakse selle algse määrani. Tänu sellele paranevad ka teised karakteristlikud näitajad nagu õlirõhk ja silindri kompressioon. Tänu tribokeraamilisele kihile väheneb tunduvalt mootoriosade omavaheline hõõrdumine ja seeläbi ka kulumine, mis omakorda tagab mootori pikema eluea. Kasutamine: 1-2 l õlimahuga bensiinimootorile.
ESIMENE TÖÖTLEMINE kasutusjuhend:
TEINE TÖÖTLEMINE Pärast 300-400 km läbimist või 6-8 töötundi.
TÄHELEPANU! Soovitav on teist töötlemist mitte väga pikalt edasi lükata, kuna praeguseks puhastunud pindadele hakkab muidu uuesti ladestuma mustus.
ESIMENE TÖÖTLEMINE kasutusjuhend:
- Laske mootoril saavutada töötemperatuur. Töötlemiseks kasutatav toode peab olema toatemperatuuril.
- Pigistage tuubi sisu pakendis olevasse õlipudelisse
- Loksutage pudelit (20-30 sek), kuni pudeli sisu muutub homogeenseks.
- Valage pool segust mootorisse
- Laske mootoril vabakäigul töötada 15 min
- Seisake mootor üheks minutiks
- Loksutage pudelit uuesti (20-30 sek)
- Valage ülejäänud pudelisse jäänud segu mootorisse.
- Sõitke autoga vähemalt 30 minutit, samal ajal vältides mootori liigset koormamist. Kui te töötlete mootorratast, millel on käigukastiga ühine õlitussüsteem, kasutage sõitmise ajal kõiki käike võrdsete intervallidena
- Seejärel kasutage autot tavapäraselt 300-400 km vältel, kuid samas vältige ikka mootori liigset koormamist.
TEINE TÖÖTLEMINE Pärast 300-400 km läbimist või 6-8 töötundi.
TÄHELEPANU! Soovitav on teist töötlemist mitte väga pikalt edasi lükata, kuna praeguseks puhastunud pindadele hakkab muidu uuesti ladestuma mustus.
Kui esimene töötlus sai läbi viidud vana õliga, siis enne teist töötlust tuleks vahetada õli ja õlifilter. Teine töötlemine viige läbi samas järjekorras nagu esimene. Töötlemine on lõppenud pärast 1500-2000 km läbimist. (20-50 töötundi) peale teise töötluse algust.
Tugevalt kulunud mootori korral on mõistlik teha ka kolmas töötlus, vastavalt esimesele ja teisele.